1

kaos

Första arbetsdagen utan kök.. kaos.
Upp och skulle koka ägg för det blev aldrig gjort igår.. vattnet kokade liksom aldrig, jag hade inte tid att vänta så jag tog med mig några kötsrstomater och en paprika till jobbet ist.
Gröt.. lyckades först ta vanliga släta plasttalrikar.. fick tömma över gryn och vatten i djupa tallrikar. 
In med min i micron och när det plinga att det var klart så hade det pöst över... gaaaaah!!! 
Lyckades på något vis rädda skiten och kom då på att KAFFE för faaan!!! Och fick slänga på en panna. 
 
Gubben?  Va han gjorde? Sov in i det längsta som vanligt ;) medan jag härjar som en idiot. 
Ja ja det gick väl bra tillslut. 
 
Åter till jobbet. 

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

Jasså han är fortfarande medvetslös på morgonen 😛
En gång väckte jag honom genom att hälla iskallt vatten på honom. Då blev det fart på honom 😃

Svar: Jag är rädd att han slår ihjäl mig då ; D
Petra Svensson

Kommentera här: