1

rubrik

Det där med rubrik alltså.. 
 
Igår satte Henrik dit kranen i diskbänken :-) det blir sååå bra. 
Vi var och kika på kakel också ju.. det är svårt som fasen. 
Vi hittade ett på krauta när vi var i Örebro men vi tror att det kan vara för stora skivor.. och att det kommer att se konstigt ut. Det är 20x50 i storlek. 
Och igår tog vi hem ett prov från Happy Homes.
Det är ju görsvårt..
 
Vi tänkte från början svart men nu har vi vänt om helt och ska ha något vitt :P. 
Det blir för mörkt med svart märkte vi när vi fått upp köket. 
 
Några tips på kakel? Det måste ju inte vara vitt heller.. men gärna ljust. 
 
Hååå, jag är lika trött som vanligt, det märks direkt när jag lägger mig för sent på kvällarna. 
 
Efter jobbet ska jag till gymmet och sen får jag se vad jag hittar på innan jag ska jobba igen. 
 
 

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

Kakeltips: http://www.dekora.se/sv/produkter/kok/3305-fasad/
:)

Kommentera här: