0

vilken dag

Oj!
Har fan haft huvudvärk sedan igårkväll till och från plus en helvetes värk i övre ryggen och nacken så jag kände att träna var fan inte att tänka på. Surt som fan, vet inte när jag hoppade över gymmet sist. 
Ja ja, jag dör nog inte. 
 
Sen vare ju bilen vi hade till salu. 
Först kom det två och titta och var allmänt märkliga. 
Vi bjöd in på kaffe när dom provkört och satt å prata men inte något om bilen (?) Rätt vare va sa den ena bara att häpp dags att åka vidare och titta på nästa. 
 
Ja ja tänkte jag och så vart man ju lite besviken för dom va på som fan först liksom. 
 
Men när jag var på jobbet ringde mannen och sa att det skulle komma några akut nu ikväll från dalarna och titta. 
Och där kom han, den nya ägaren och hans pappa och nu är Alf såld. 
Bittersweet vet ni. 
Cashflow men många minnen också liksom. 
Men vi är nöjda :-).
 
 
 
 

Kommentera här: