0

tiger

Hejhopp! 
 
Vilken solig dag va? 
 
Första godkända träningen på läääänge idag! :-D oj va kämpigt det va :P. 
Men en timma på crosstrainern vart det (40 +20 min). 
 
Kom hem och drog på ett lager färg i taket i datorrummet.  
Gjorde mig en görgo smoooothie på 4 msk grekisk yoggi, en kiwi med skal, några bitar tigermelon, färsk ananas och ett par slinger honung :-). Till det ett kokt ägg. 
 
 
Sen ut i trädgården och rev ihop ris från hängbjörken, gräset hade liksom bitit sig fast i det eller typ ätit upp riset xD. 
Så det var mera ris än vad jag trodde ; P. 
När jag stod där och kratta kom Bumble och halta, han blev biten av en snok i förrgår och tassen svullna upp men det blev bra när han fick vara inne och vila, me  nu var tassen görsvullen igen. 
Så jag ringde veterinären och fick en tid efter fyra. 
Ifall han hade fått en infektion eller någe. 
Så jag fick ta med honom till jobbet och sen kom husse och hämta honom och dlm for iväg. 
 
Han hade iaf inget gift i sig men han var uttorkad konstigt nog så han fick koksaltlösning och så fick han smärtstillande för benet. 
 
Det värsta för han är att han bör vara inne i en vecka... gah... dom får verkligen damp när dom inte får gå ut och härjar jäklar. .. så det blir ju intressant. 
 
Ja ja, bara han blir bra så :-).
 
 
Just det, vi har typ köpt ny bil nu :P . Hämtar den på fredag om allt går som det ska :-). 
 
 
 

Kommentera här: