2

surar

hah! sitter här och surar för att jag fick stanna hemma när Henke åkte till gymmet själv. Fan va jag hatar att inte träna, det känns som om jag går upp minst 5 kilo varje gång jag inte tränar när jag skulle tränat, så är det ju inte det fattar jag ju men vafan.. jag vill träna... jag vill gå ner lite lite till i vikt så att jag äntligen kan ägna mig åt styrka, fria vikter helhjärtat, det är det jag vill. Det är fan mitt mål.
 
Det blåser som satan här idag, det är så att jag tror att huset ska lyfta xD.
 
Mamma och pappa var här nyss =) dom är också spända och med i köksplaneringen, faaaaan va roligt =D.
ÄNTLIGEN!!!! nu ska vi få vårt nya kök! och detverkar bli billigare än vad vi trott också tror vi, det är ju bara som en fördel =).
 
Så jag sitter här och roar mig och kikar på micros ugnar bänkskivor m.m. Så hetl igensurad är jag ju inte ha ha!
Har fått låna mammas och pappas laptop, vi har liksom ingen data ;P.
 
Men jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart... Detta är inte alls kul, det är ju inte bara träningen som blir lidande det är ju slitigt som fan att jobba i det hära skicket. Och huvudvärk och snorigt och jävligt. Huuuu!
 
 
Just det, jag behöver tips, jaga heter just nu Misschevelle på Instagram men nu har vi ju ingen Chevelle kvar och då känns det namnet märkligt..
Så jag vill ha förslag på nytt namn =)
Jag tänkte typ Petrasvensson87 (det var dessutom ledigt) men fan va tråkigt?
 
Ge mig massa förslag här nu tack, det är ett tvång ;).
 
Gött med bara 4 dagars jobb kommande vecka och sen 4 dagar leeeedigt! Dessutom påsk och godistillstånd ha ha! Kan inte bli bättre ;P
Vi har ju faktiskt flyttat fram godishelgen en helg pga påsken, hur bra är inte det då?
Så, efter 5 veckor utan snask så tycker jag att det kan vi fasen få då.
Mamma vet dessutom att vi har godisdax då så hon köpte varsin chokladhare till oss för äkert 2 veckor sedan he he, och dom ligger i kylen och väntar på oss ;)
 
Oj va mycket skrivet det blir när jag slipper sitta via mobilen och skriva.
Jag är absolut ite van vid att sitta vid en data nu för tiden men ändå kommer fingarna ihåg vart alla bokstäver finns på bordet så det flyter på bra.
 
Nej, nu ska ni få vila ögonen.
Men glöm inte att ge mig instagram namn tips!!
 
 
 
Jag är nöjd med mig själv nu faktiskt. Vissa tycker säkert att jag är för stor än. Men om jag jämnför nu och för ett år sedan så är jag nöjd. Och vad andra tycker, jag kunde inte bry mig mindre ;)
 

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Bryr dig inte om andra. Huvudsaken är att du själv är nöjd o mår bra. MissHappy??

2 Angelica:

skriven

Du är verkligen inte för stor, du är inte ens stor ju!! :)

Svar:
Petra Svensson

Kommentera här: