2

reportaget

Bättre sent än aldrig? 
Trött och ont i huvudet men här kommer det :-)
 
Halva framsida  på tidningen. 
Det trodde jag ju verkligen inte! 
 
 
Och tre sidor i tidningen :-D riktigt roligt. 
 
 
Marklyft ♡
 
 
Och det var det :-) 
Jag blev faktiskt nöjd med det hela. 
 
Och alla ni på instagram, taaaaack tack tack!!!!! Ni är så snälla. Era kommentarer ger mig styrka! 
 
Och alla som hejjat och hurrat för mig som jag mött idag. Tack som fan. 
 
Nu tar jag kväll efter en dag med mycket positiva kommentarer och full fart rakt igenom. 

Kommentarer:

1 Banzaibandana:

skriven

Grattis till reportaget!
Det var absolut ingen liten notis och förstasida dessutom! :D

Fan vad kul det är att läsa om de som lyckas och har disciplinen, jag gillar marklyftsbilden!
Jag känner igen mig själv väldigt mycket i texten med hur man har varit försoffad och helt plötsligt ser en bild av sig själv, det du sa om att man skall börja NU och hela grejen med mål. Fast du verkar ännu mer disciplinerad än jag!

Svar: Tack! :-D Jaa det blev en aning större än vad jag hade trott.

Ja, varför skulle "nästa måndag" vara bättre att börja än idag?
He he okej :P
Petra Svensson

2 Linnea (kejsarsyster):

skriven

Varenda tant på jobbet läste om dig, och hurrade för att du har gjort detta helt på egen hand!
Grymt jobbat, och ett jävla snyggt reportage! :) kramar

Svar: Ha ha! Tack tanterna! :-D Ja, det är många som häpnar när jag säger att jag gjort allt själv utan hjälp :-)
Petra Svensson

Kommentera här: