2

inspo

Vi alla behöver lite inspo ibland. 
Och här kommer en blogg som är fan så grym! 
Eller personen som bloggar rättare sagt. 
http://fromfattotoughest.blogg.se
 
Min kusin Linnea Toftby, oj oj oj, du är grym. 
Hon ska vara med i toughest race (jag tror att det heter så?) 8 km lång bana med 40 hinder. 
Armgång klättring uppför vägg m.m m.m m.m . 
Hon anmälde sig själv och känner ingen annan som ska vara med. Bara att vara helt själv är ju en jävla stor grej tycker jag. 
 
Hon är GRYM helt enkelt. 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 linnea:

skriven

Oj, tack snälla du!!!
Vad glad jag blir över dina fina ord! :)

Svar: Det är du värd :-) . Grymt som fan det du ska göra och gör.
Petra Svensson

2 Vanessa:

skriven

Min sambo sprang toughest i lördags. Där va massa olika människor, allt från elitetränade, vardagsmotionerare till otränade personer och jag tycker det är sjukt modigt att ens bara våga ställa upp och ännu mer när man är otränad, bär på mycket övervikt. Bara att våga göra banan, oavsett hur det går, tycker jag är coolt

Kommentera här: