0

helgen

Summering av helgen. 
Fredag, ledig eftermiddag som bestod av träning, ihop montering av underskåp och gubben satte upp väggskåpen. Jag hade sönder en nagel.. svinont! Blodet forsa. 
Tacos på kvällen. 
 
Lördag, vaknade tidigt och fixade en god frukost till oss :-).
Vaniljkvarg, jordgubbar och vattenmelon. 
Iväg och hämtade syster för jag skulle köpa ett par brallor jag hittat dagen innan men behövde hjälp att bestämma mig :P .
Snygga som fan tycker jag. 
 
Sen hem och fixade lite med köket. 
Sen på kvällen var det "crusing" i Töreboda, vi va där så tidigt så vi åkte till våran moster en stund :P. 
Sen vid 20 åkte vi tillbaka och då var det mera drag :-).
Åkte väl hem vid 01 ca och då var jag jävligt trött. 
 
Igår vaknade jag fram och tillbaka (som jag tydligen måste göra varje jävla morgon) men vaknade tillslut vid 12!? förbannat sent alltså. 
Tom sambon va uppe :O det händer typ aldrig att han är uppe före mig. 
Nåväl, vi for iväg och köpte lite kablar och grejer till köket. 
Min fina Henrik ♥
 
Och sen bar det av till farmor och farfar för mat. 
 
Efter det åkte vi till mamma och pappa och firade morsdag :-).
Hon fick en yonanas och en ros :-).
 
 
Yonanas funkar som så att man tar fryst frukt och kör i maskinen och så blir det som.. sorbet typ (?). 
Vi var ju tvungna att testa den direkt ; P och det var gött! 
 
Vid sju åkte vi hem och gjorde typ inget, vi var trötta. 
Kolla valet lite, och det gick ju förbannat bra för SD :-D hoppas bara att det hänger i tills valet i höst :-).
 
Idag blir det jobb, träning, gräsklippning, solning, jobb och kök hoppas jag. 
Hat fint. 

Kommentera här: