0

ajajaj

Vilken träningsvärk jag har i lår och rumpa!
Markade och körde backkick igår, det satt som det skulle iaf :-).
Gött att veta att det ger resultat. 
Förutom mark och backkick vart det lats och rygg. 
Ryggen är viktig att träna, speciellt för mig som har haft dagar då jag knappt kunnat gå pga ryggont. 
 
Det var trevligt att ha mamma pappa och bella hemma igår kväll. 
 
Tyvärr hade jag problem med att somna sen, somnade väl vid tolv och det är fan försent för mig jag blir som en vandrande död dagen efter. 
Sen vaknade jag vid halv tre när sambon tittat klart på tv och kom och la sig, vafasen  han nu måste titta på tv så länge för. 
Och vid halv fem eller något väckte Erri mig..  
Sen har jag halvsovit fram till halv sex.. 
Och jag hade ett helskotta att få upp sambon.. men det har jag ju alltid, det är som att vara tillsammans med en 13åring på morgonen. 
Och det är en aningen tröttsamt att behöva vara en tjatkärring varje morgon för att ha  ska ta sig upp.. 
Ja ja, det är väl så det är. 
Men trött är jag, som fan. 
 
 
Idag blir det kondition på gymmet. 
När jag kommer hem får jag se vad jag hittar på.
Jag kanske sover en stund.  Eller så är jag pigg som fan då. Vi får se.  
 
Ha en bra dag!

Kommentera här: