1

tjobreee

Hellow! 
Har lite tid över här.
Ska snart iväg och sola, hann aldrig det igår. Hoppas att jag kan få bort en inte så snygg solbränna jag fått vid armhålorna typ. Eller mera i vecket på baksidan. Not so nice. 
 
Sen är det jobb igen som gäller och så blir det att stanna kvar där en stund och möblera om, vi ska ha in mera postfack för vi kommer snart att få in mera post att köra ut och behöver då mera struktur i det hela. 
Spännande med nya grejer men samtidigt lite... nervöst typ. 
 
På tal om nervöst, snart får ni reda på vad intervjun jag var på handlade om och jag är sjuuukt nervös över resultatet. Huja. 
Det blir nog bra :P
 
Idag körde jag samma som igår på gymmet
40 min crosstrainer och intervaller på rodden. 
Satans jobbigt men fan så skönt efter. 
 
Nu under deff vill jag köra så mycket kondion som möjligt och så effektivt som möjligt :-).
 
Just det, igår frågade en tjej på samma gym som mig om jag vill visa lite styrkeövningar med hantlar och så, det är jätteroligt att få frågan :-). 
Så om du läser detta så vet du ju att jag vill och att jag tycker att det ska bli roligt :-D.
 
Nej, nu måste jag dra. 
 
 

Kommentarer:

1 Linnea (kejsarsyster):

skriven

Ståsolariet på sun city då får du bort de vita :D

Svar: Ofasen :-) får tänka påt.
Petra Svensson

Kommentera här: