0

weeheeey

Halloj!
Igår fick gubben upp det sista taket och sen drog jag på vitfärg. Det blir aaaawesome! 
Jag ska måla på ett till lager sen tänkte jag och efter det kan vi lägga golvet :-D.
Det ska bli spännande att se hur det ser ut med likadant tak och golv som det är i resten av hallen och matplatsen.
 
Idag tänkte jag ha en vilodag. 
Vet inte om jag skrev det igår men när jag skulle springa igår fick jag som världens håll (snarare knivhugg) i ena sidan och ont i en ljumske  ljumsken kände jag av redan i förrgår.. :/ inte alls roligt men jag känner att jag måste lyssna på kroppen så att det inte blir värre.. 
Hållet kommer tillbaka bara jag går snabbt tom har jag märkt... 
Så ist för träning ska jag klippa gräs, måla tak, sortera underkläder och dammsuga på rasten tänkte jag :-).
 
Och ikväll hoppas jag som sagt att vi ska lägga golv. 
 
 

Kommentera här: