0

måndag

Huuu. Måndag igen. Och inga röda dagar denna veckan inte :P. 
Slit å släääp. 
Är på jobbet, trött och lite hungrig faktiskt, men det är frukost om 45 min så jag överlever.  
 
Idag tänkte jag springa hemma igen. Jag har faktiskt bara sprungit det senaste och endast vart på gymmet 2 dagar veckan som var nyss och kört ett danzapass och igår styrka med sambon.
Marklyft, militärpress, lats och triceps vart det igår :-).  
Har fått för mig att löpningen ger mer än crosstrainern.  Dessutom är det en aningen roligare. 
Sen är det väl dags att klippa gräset nu igen. 
 
Igår var jag iväg till Hassle och fick tre stycken björnbärsplantor :-D som vi planterade vid carporten där det är mycket sol. Hoppas att dom växer mycket nu. 
 
Sen la vi halva golvet igår kväll innan vi gav oss för dagen, det blir väldigt fint :-).
 
 Nu får jag sätta igång och jobba.
 
 

Kommentera här: