1

love

 
Snacka om snabb leverans! 
Idag hade sleek produkterna kommit!!! 
 
Har swatchat och jag känner att det var rätt nyans på contour kittet och blushen är sååå fin!!
 
Im in love!!
 
Flamingo blush och contour i nyansen light. 
Tror att det var en väldig tur att jag inte tog i medium, det hade blivit för mörkt även när jag är brun. 
Nackdelen med att beställa på nätet. 
 
Och så the swatches
 
Blush contour och highlight.
 
 
Över till dagens träning. 
Crosstrainerna va upptagna så jag körde intervaller i rodden och gav mig på styrka. 
Körde igenom ben armar och mage. 
När jag väl kör styrka kör jag igenom kroppen eftersom att jag inte kör styrka så ofta. 
Lär kännas gött imorgon. 
 
Efter gymmet köpte jag pellets handlade och åkte hem. 
Och nu ska jag strax iväg till jobbet igen. 
Ikväll tänkte jag göra egengjorda hamburgare och broccolimos, spännande :P 
 
Ha det bra! 
 

Kommentarer:

1 Annie:

skriven

Hej på dig, hur är det?
Jag måste säga att din blogg är jättefin. Just nu har jag en frågestund på min blogg som jag skulle bli tacksam för om du skrev några frågor till, kram!

Och förresten, här ska jag kika in fler gånger, läsvärd blogg! :)

Kommentera här: